bUaT uKhTi MuSLiMaH sEjAti...(^_^)

MeRe NaAm....

"Org yg mmulakn mberi salam adalah trlpas drpd sfat smbong dan takbur"




Tuesday, May 17, 2011

RoMboNgaN Ija ke PuLau PiNaNg @ uMaH sAya...(^_^)~PART 2

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum..

First of all, pic2 yang berada di tangan kak ipah telah selamat beralih ke tangan saya..
Happy sangat coz ija dah mengemailkan pic2 kami semalam..Heheee..
So seperti yang dijanjikan, di bawah adalah antara pic yang kami sempat amik semasa ija bercuti di Penang bersama familynya..
Tapi toLooooNNggggGGG jangan buat muka pelik ok kalau anda nampak saya juga banyak terlibat dalam pic2 tersebut..:P
Sebenarnya diorang ajak saya juga berjalan-jalan bersama mereka semasa mereka bercuti di sini...:):)
So, apa lagi, sesi bergambar menjadi keutamaan di sini yaa..(^_~)
Eh, hari nie saya xnak berceloteh panjang lebar..
So, jom kita layan pic2 yang sempat disnap oleh kamera baru kak ipah..Hehee...:)



glitter-graphics.com


Pic nie semasa diorang nak balik dari umah saya..
Xsempat plak nak snap pic di dalam umah kerana asyik bersembang saja..hehee..
Dari kiri~ Yang budak comel nie DANIEL(anak kak ipah), KAK IPAH(kakak ipar ija), SAYA, WANIE(my sis), IJA (da comel gurl@topik pada hari nie) n MAMA SAYA yg tersayang...:)


Nie plak pic saya dan ija..
Pic nie membuatkan saya teringat zaman dulu-dulu di mana anak dara duduk di atas tangga sambil tersipu malu..Hehee...(^_^)
~Nie pic semasa kami di RUMAH P.RAMLEE~


Pic nie juga semasa di RUMAH P.RAMLEE
~Saya dan ija lagi!!!~(^_~) 


Haaaa..pic nie skali lagi mengingatkan saya kepada watak perempuan Melayu dalam cerita P.Ramlee..
Hanya mengintai tetamu yang datang di balik jendela dek kerana sifat malu yang ada..
Nice shot yar Abang Man (abang ija merangkap suami kak ipah)..(^_^)




~at Rumah P.Ramlee lagik..~:)




~Nie yar Abang Man Ija berserta isteri tercinta Kak Ipah n anak tersayang Daniel~






~at depan Arkib P.Ramlee~



Haaaaa..Tue diaa umah P.Ramlee..(^_^)
Nie laa Umah P.Ramlee yang ceq dok habaq kat ampa dari tadi..hehee..
~Cantik kan....:)~


~Pantai at de FeringGi~
*entry sebelum ini banyak pic di batu feringgi so entry ini saya hanya sertakan beberapa pic di batu ferinngi..


Berlatar belakangkan laut yang terbentang luas..
Mendamaikan hati sesiapa sahaja..
Indah dan permai..
..at de FerinGgi..
~Saya dan ija memang gemarkan laut~:)


Menjamu selera~CHAR KUEH TEOW...:)
~at Padang Kota Lama~




~Muka kepenatan setelah penat menjelajah Penang~
stiLL di kawasan Padang Kota Lama..


P/S: Nie saja pic yang saya smpat nk upload..Sebenarnya still ada pic di Penang Hill tapi hanya dapat snap di kaunter tiket saja..Kami xsempat nak naik keretapi tue..Kesian ija n family..Mesti laa agak frust kerana diorang datang dari jauh tapi hajat xkesampaian..Tapi ija ada cakap yang dia akan ke Penang lagi bersama ibu dan abah trcinta pulak pada masa akan datang..Welcome to Penang dear sis..Kecik tapak tangan, Jambatan Pulau Pinang kami tadahkan..~(yg nie propa kit)..hehee....(^_^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails