bUaT uKhTi MuSLiMaH sEjAti...(^_^)

MeRe NaAm....

"Org yg mmulakn mberi salam adalah trlpas drpd sfat smbong dan takbur"




Tuesday, November 3, 2009

aMiK aNgiN pEtAnG Di TePi PanTAi...


Assalamualaikum.....
Ayi jumaat nie ktaorg da paper CTU..
Pening kepala coz asyk bca psal tamadun jaa..hehehee..
So ptg kelmarin time nk g bli mkanan,ktaorg smpat singgah amk angin kt tpi pantai jap..
Actually da 3 menda yg leh wt aku tenang ja bla tgk..
1st,bintang..2nd bulan n 3rd laut......
Aku leh ralit ja tgk laut smpai xsdar org kt sekeliling..
Cam aku ja yg da kt situ n dikelilingi oleh ketenangan yg xleh digambarkn ngan kata2..
Aku bersyukur sgt dpt stdy kt dungun nie coz aku dpt ketenangan yg aku cyi slama nie..
Bla aku tgk laut yg trbentang luas nie, aku kagum ngan kebesaran Ilahi..
Mesti org akn plik kn bla dgr aku ckp cmnie coz kt penang pun da laut malah dikelilingi oleh laut g..hehee..
Tapi kt penang bkn slalu leh brsantai kt tpi pntai kn..
Kt dungun nie klw rasa nk tgk laut jaa trus leh g coz btol2 da dpn uitm..
Dat's what i mean erk kwn2..hehee..
N bla kta tgk ciptaan ALLAH nie, kta akn smakin dkt dgn pnciptaNya..
Sbabnya, kta akn rasa kagum n slalu brfikir ttg kehebatan ALLAH yg mencipta sekalian makhluk..
Sumanya ada dicerita dlm Ayat Qursi..
So samat beramal erk..(^_^)
Hmm,so as usual b4 ktaorg blk, ktaorg da snap beberapa pic wt kenangan smpena nk menyambut berakhirnya sem 2..sdih gk..huuuhuuuu...(~_~)


Aku n Yana..
Amik pic nie kt dpn laut..
Berangan2 cm filem TITANIC jap..
Leh x nk angan2 jap??hehee....



Nie plak azie n Yana..
Aik, nk tiru akak wt cm TITANIC gk erk??
Mana aci nie..hehehee....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails