bUaT uKhTi MuSLiMaH sEjAti...(^_^)

MeRe NaAm....

"Org yg mmulakn mberi salam adalah trlpas drpd sfat smbong dan takbur"




Monday, November 9, 2009

Owhhh BuLaN...............................



"Owh bulan, enggan melayan diriku lagi..
 Pabila air mata membasahi pipi..
 Dan lagu-lagu di radio seolah-olah memerli aku..
 Pabila kau bersama yang lain..
Adakah perasaan benci ini sebenarnya cinta..
Yang masih bersemadi untukmu..
Dan sebenarnya kumengharapkan di sebalik senyummu itu..
Kau juga merindui aku........."

Assalamualaikum..
Dh lima ayi kot xupdate blog nie..
Daa reason is AKU DAA EXAM....
Huuhh..tension gk..
Situasi semakin genting yer..
Esok aku xda paper..
Ayi rabu plak da paper bersamaan 11 ayi bln 11..
Quite interesting date..hehee..
Byu pasan time aku update blog nie..
Sempat g erk..hehehee..
Dlm tension2 pun leh wt kelakar..
*Tetiba laa plak*..hehehee...
Hope dpt ditima coz fikiran ngah serabut ngan info n nota2 k..
N malam nie aku xda inspirasi laa..
Y???
Sebabnya malam nie aku xnmpak bulan pun..huhuuu..
Pelik erk reason yg aku bagi..hehehe..
Just 4get it erk..
Ngah pening memang mcm nie laa..hehehee..
Sebab tue laa aku asyik dok dengar lagu YUNA (Dan Sebenarnya) tue berkali-kali td..
N aku pun update laa sekali lirik lagu tue..
Serius aku memang suka tgk bulan n bintang..
Cantik..Tenang..Mendamaikan.............
Maybe cuaca xbrapa elok kot..
Dat's y bulan pun can malu-malu jaa nk tunjukkan diri..
Wow, ala-ala penulis novel gitu..heheheee..
Maybe one day..
Who knows rite...(^_^)
So lagu tue totally xda berkenaan ngan mana-mana pihak k..
So harap maklum!!!!!

P/S:   Time nie ujan turun..
          Lebat sesangat........
          Dats y xnmpak kelibat bulan pun dari tadi..
          Tetiba tingat kt seorang kenalan..
          Dia penah cakap dia suka time ujan..
          Maybe tenang n damai kot.....
          Aku pun sebenarnya......................

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails