bUaT uKhTi MuSLiMaH sEjAti...(^_^)

MeRe NaAm....

"Org yg mmulakn mberi salam adalah trlpas drpd sfat smbong dan takbur"




Tuesday, November 10, 2009

WeBcAm..HeHeHee....(^_~)



Assalamualaikum..
Da x cam kt London??
*Bajet study kt Oxford University kot*..Berangan g..Hehehehee...
Ayi nie aku webcam ngan someone..
Siapa itu???
Cuba teka............
Ahahahahaa...
Ngan seorang kenalan laa..
Da ka dier kata aku da kt London??
Perli laa 2 erk...
Xbek tau..
Wat aku malu jaa kot..
Hehehee..
Pasal nk cover malu aku brgurau cakap aku study kt London laa..
Pastu ckp aku da kt Genting..
Hehehee..
Tapi of course laa dia tau aku gurau jaa kn..
Mustahil laa coz aku ngah da kt Dungun g k..
Huuhuuu..
Nk2 blk Penang...............
Sabar nadiah..
Sabar k..
Hehehehee..
Hmm, aku hapy gk laa ayi nie..
Hehehee..
Xsangka plak leh webcam..
Something unbelieveable..
Gpun line lmbt sesangat td..
Cam nk give up n off line jaa..
Tp usaha 2 tangga kejayaan yer adk2..
Ngat slogan kta ayi nie erk..Hehehehee..
Pelajaran baru untuk ayi nie..
Aik, dmam erk??
Tetiba bajet cam cikgu plak..
Ahahaa..
Hehehee..
K laa, nk continue study..
Bye..
Salam........(^_^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails