bUaT uKhTi MuSLiMaH sEjAti...(^_^)

MeRe NaAm....

"Org yg mmulakn mberi salam adalah trlpas drpd sfat smbong dan takbur"




Friday, November 13, 2009

CoRaT-CoReT..HeHee.....



Assalamualaikum my dear frenz.........
Ayi nie xda topic yg specific pun actually..
Memandangkan fikiran yg ngah sarat ngan nota2 tetiba aku jd blank jap..
Tapi bila aku wat blog jaa, mula laa idea aku dijana ngan pantas n cepat..Hehehee..
Mungkin nie salah satu medium tuk aku wat anjakan paradigma kot..

*FuyoOo, ayat cam orang ngah deklamasi sajak jaa kot..Hehee..Actually time sekolah dulu aktif ngan pidato n sajak-sajak ni suma laa..So aura tue still daa g laa kot..Hehee...*

So aku just nak wat teknik imbas kembali ayi nie..
Alaa, cam kita belajar Sastera dulu laa..
Xkan xngat g kot???
Haa, try ngat blk.........................
So, cmna????
Dah ngat dh???
Haa, bgs3..
Alhamdulillah.........
Hehehehee..
Hmm, brbalik ngat teknik imbas kembali td..
Korang tengok x pic kt atas nie??Hehehe..
Pic nie mengingatkan aku time aku kecik-kecik walaupun pic nie aku amik time aku dh dewasa laa..*Dewasa sangat ka??*Teeettttt di situ..No komen..Hehehee..*
Time nie kuar amk angin kt pantai jap..
So luangkan masa tengok bebudak men..
Sonok tau tengok telatah bebudak nie..
Wat kita xkering gusi..Hehehee..
Tapi time kecik-kecik xberpeluang plak aku nak men menda nie suma..
Aku jarang kuar umah..
Men pun depan umah jaa kot..
Maybe pasal family aku risau keselamatan aku kot..
Hmm, so aku pun sampai sekarang risau kalau tengok bebudak men tanpa diawasi oleh orang dewasa..
Lagipun sekarang nie macam2 perkara leh jadi..
Maybe aku trikut-ikut ngan tradisi aku time kecik dulu kot..Heheheheee..
Aku nie risau lebih sangat kot..Ntah laa..Hehehee..
Pa2 pun, best tau jadi budak-budak nie..
Sebab suma orang akan sayang kita..
Nak wat papun xpa..
Suma orang xkan marah..
Cuma diorang akan tegur ngan penuh kasih sayang..
Budak-budak pun xpayah nak fikir pasal poblem ka pa ka kn..kn..kn..
Hmm, rindu zaman aku bebudak dulu..
Saat n ketika nie tingat arwah mak dadi aku (arwah nenek aku)..
Dulu arwah yang jaga aku jap..
Tingat kenangan ngan arwah dulu..
Hmmm...........
Al- Fatihah.......................




No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails