bUaT uKhTi MuSLiMaH sEjAti...(^_^)

MeRe NaAm....

"Org yg mmulakn mberi salam adalah trlpas drpd sfat smbong dan takbur"




Thursday, October 8, 2009

TiMe TuN Dr. MaHatHir BerUcaP kt UiTM.....

Salam..
Soyi lmbt update psal nie..
Aku da kuiz n test spnjg mggu nie..
Buzy memanjang..
Xcukup tdo gk actually..
Memandangkn esok cuti, so aku pun nk cter laa serba kit psal kedatangan Tun ke UiTM Dungun..
Dengar kata, nie 1st time Tun bg ceramah kt cnie..
So of course laa suma warga Uitm excited gla..
Cuba korang bayangkn..hehe..
Berpusu2 memenuhi ruang Dewan Aspirasi..
2 nma dewan yg plg famous dlm UiTM laa kranya..hehe..
So brbalik dgn kedatangan Tun ke UiTM..
Tun dtg pd ayi Isnin, bersamaan ngan 05/10/09..
Yasanya mst msuk dlm majalah UiTM pasnie kot..
Hehe..
Mst laa kn coz bkn senang2 Tun nk dtg bg ceramah kn..
So aku nie kira salah seorg yg bertuah laa coz dpt involve pd ayi 2 even just dpt dok kt luar dewan ja..
Huuhuu..(~_~)
Sdih tau..
Pnas kot..
Just dpt tgk melalui tv ja kt luar dewan..
Frust gk coz xdpt tgk real2..
Tp xpa laa..
Nk wt cmna kn..
Student pnya laa ramai..
Mna laa nk cukup suma da dlm 1 dewan..
So aku yasa bgs gk klw dewan nie diperbesarkn lg..
Aku yasa suma warga UiTM pun akn suggest menda yg sma kot..
Hehehee..(^_~)
Pa2 pun, aku kagum laa dgn pemikiran Tun..
He such a good thinker..
Suma org pun akui perkara 2 gak i guest..
Aku tau stiap org da pndpt msg2..
Tp kta xleh sangkal pa yg realiti kn..
Btol x??
Hmm,yg bek jdkn teladan, n yg buruk jdkn sempadan..
So pa slhnya kta amk idea2 yg bernas tuk lbh maju ke dpn..
Perkara yg korang xsetuju 2, just abaikn ja laa..
Kita xleh puaskn ati suma org right...
Aku bkn politician n xbrminat gk nk jd ahli politik..
Hehehe..
Just utarakn pendapt ja laa..
Pa2 pun kta jgn laa lupakn usaha n pa yg Tun dh wt tuk jdkn Malaysia terkenal n disegani..
Jgn jd manusia yg cpt lupa pd jasa org lain erk..
So,tepuk dada,tnya iman..
Jgn tnya selera coz selera manusia nie byk sgt n sure xdpt nk penuhi pnya laa..
N last but not least, as usual, kt bawah nie antara pic yg smpat kitaorg snap pd ayi 2...



Time nie kitaorg da kt luar dewan..
Ngah tggu Tun on da way ke UiTM...



Tau x, suma org pakai baju byu ayi nie..
Tgk dasyat x dasyatnya excited diorang nie..
Isk3..
hehehee...


Sempat g bergambar erk..
Hehehe...



Haa, pic nie roomate aku, azie yg smpat snapkn bla Tun abes bg ceramah..
Pnya laa sesak time nie..
Tp dia sanggup tggu dpn dewan tuk amk pic nie..
Mmg semangat btol laa bdk nie..
Hehehee..
So disebabkn usaha azie yg sanggup bersesak amk pic nie, aku dpt laa update dlm blog nie specel tuk korang suma..
Ceywah..hehee...
So, nie laa antara pic yg smpat disnap oleh azie...












So yasanya nie ja la yg dpt aku paparkn tuk kali nie..
Ceywah..
Hehehee..
K thanx coz sudi luangkn msa korang erk..
Mntk dyi dlu..
T aku upload g erk daa latest stoyi
2pun klw da laa..hehee....


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails