bUaT uKhTi MuSLiMaH sEjAti...(^_^)

MeRe NaAm....

"Org yg mmulakn mberi salam adalah trlpas drpd sfat smbong dan takbur"




Monday, October 5, 2009

MoCk MeeTiNG pReSeNtAtiOn...


Dari kiri:  (Aku~Nadiah-CEO, Hajar-Marketing Manager, Yana-Secretary, Ija-Financial Manager)



Aku merangkap sebagai CEO dalam Mock Up Meeting Presentation

Smyam aku da mock meeting..
Actually nk update smyam tp buzy plak so trpksa laa update ayi nie even lewat seayi..hehee..
Semyam,4/10/09 ialah ayi yg agk brmkna laa tuk aku..
Ceywah..hehehe..
Bkn pa,nie 1st time aku jd CEO..
Aku ulang,CEO..ahahaha..
Aku dilantik secara rasminya menjadi CEO tuk mock up meeting presentation nie..
Nerves??
Hmm,not really..
But a bit excited kot..
Hehehe..
Alhmdulillah suma brjalan ngan lancar..
Member group aku pun bg krjasama yg memberangsangkan gk..
Seb bek laa Miss Nazlin xtnya byk soaln sgt kt group aku..
Maybe dia brpuas ati kot..
I hope so..
Alhmdulillah laa..
Tp dia da gk bg komen pas group aku abes present 2..
Alhmdulillah,komen yg membina laa..
Yg negatif 2 kitaorg amk tuk prbaiki g kelemahan dyi..
Maybe next time leh wt g daa best kn..
Insya ALLAH..
Pa2 pun aku lga sgt coz dh selesai wt mock up meeting nie..
So aku sajikan pic2 yg smpat disnap pas abes mock up meeting..
Time wt mock up meeting 2 xsmpat amk gmbar laa..
Hehehe..
So abes present byu smpat posing..
Ati dh senang laa katakan..
Hehehe..
So enjoy daa pic erk..
Hehehe...


Nie pic yg kitaorg smpat snap pas abes mock up meeting..
Muka suma lega gla..
Hehehe..
pa2 pun,alhamdulillah...(^_^)




yeyeh...
mock up meeting dh abes..
       yeyeh..............
hehehehehehe..



Nie pic aku(CEO n Marketing Manager)..
hehehe..
still pasan g kot..
masih dlm mood Mock Meeting nie..
hehehe....
jgn myah..
hehee..



Nie laa produk yg company kitaorg lancarkan..
Produk baru..
Gelang tangan based on "Pearl nCrystal"..
Dengan bangganya memperkenalkan produk dari 'Garish Generation of Pearl'

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails