bUaT uKhTi MuSLiMaH sEjAti...(^_^)

MeRe NaAm....

"Org yg mmulakn mberi salam adalah trlpas drpd sfat smbong dan takbur"




Saturday, October 3, 2009

Kenangan ngan kekawan sekolah...



Btol laa org ckp yg tme sek laa plg best..
xdpt disangkal g knyataan 2..
smpai skrg aku still ngat g kenangan2 kt sekolah..
setiap kwn2 plak berbeza antara satu sma len..
da mcm2 ragam n kerenah masing..
da yg ok,da yg sengal..
pendek kata MCM2 daa..ahaha..
sabar ja laa..hehe..
tp bla dh abes sekolah nie,aku slalu ngat kt member2..
xksh laa pa yg brlaku dlm prsahabatan kta,tp kenangan dulu mengajar aku menjadi lbh dewasa dlm menempuh kehidupan ayi nie n msa dpn..

TIME FORM 4 & 5..

time nie bkn aku ja,tp suma bebudak klas aku mmg ska laa..
mcm2 idea best n krek kmi wt..hehe..
aku still ngat g,stiap kali nk smbut bln posa..
kmi 1 klas akn pakat ramai2 tuk kuar mkn..
konon2 nk smbut bln posa laa..
port kmi kt mcD dkt ngan penang free school 2..
hehe..
yg bestnya,1 klas join rmai2..
cthnya,esk nk posa,ayi nie kmi g celebrate la kononnya..hehe..
sepakat membawa berkat btol laa..hehe..
tp bdk klas aku suma pmpuan..
2 yg g best 2..
so xpyh laa org nk slh fhm kn..
kuar pun sesama pmpuan gk..
n yg plg best bla nk aya..
suma pakat nk antar kad aya..
bla time sekolah,brpuluh2 kad aya aku dpt..
byu da semangat nk aya kn..
besa laa,time 2 bdk2 g..hehe..
n bla ayi aya ja,suma jmput p umah msg2..
wt rombongan CIK KIAH kot..hehe..
yg lwknya,siap plan nk msak pa g sbyum p umah member2..
jnuh laa mak kmi suma nk msak..hehee..
tp 2 yg best coz dpt rapatkn g ukhwah prsahabatan kmi suma..
hehe..
n yg plg aku xdpt lpa,plan gla2 kmi nk smbut besday guru klas kmi,Cikgu Malissa Aida..
Cikgu Malissa nie ajar kitaorg subjek Sains..
time 2,Cikgu Malissa da klas..
kmi suma plan nk wt surprise kt dia..
so kmi suma soh laa Sharmala brlakon skt pyut..
then soh laa si azlina nie p panggil Cikgu Malissa..
Cikgu Malissa pun mai laa dlm keadaan cemas..
hehee..
nakal btol laa dpa nie..
aku just ikt jaa..
time 2 aku bek coz xjoin ngan idea nakal depa..
hehehee..
aku just menjayakan jaa smbutan besday 2 ngan yg len..
cntinue ngan cter Cikgu Malissa..
pas Cikgu msuk ja,kitaorg tyus nyanyi lagu HAPY BESDAY..
Cikgu walaupun trkjut,tp dia trharu gla ngan usaha kitaorg nk smbut besday dia..
mmg meriah laa..
best sgt time 2..
hehe..
tp Cikgu trpksa blk klas n cntinue ajar student..
pa2 pun Cikgu trharu bla kitaorg bg hadiah kt dia..
dia ckp dia akn sntiasa ngat moment 2..
tp langit xslalunya cerah kn..
byk gk pristiwa pahit n sengal brlaku..
tetiba ja byk yg masam muka sesama depa..
aku pun xtau laa napa leh jd cam2..
tp alhmdulillah smpai sekarang aku still g contact ngan member f4&5 even jarang2 gk laa..
maklum la,msg2 buzy ngan stdy n da gk yg dh kja..
yg dh kwin pun da gk..hehe..
cm xcya plak aku..hehe..
tp 2 laa hakikat kehidupan kn..
pa2 pun idup mst dtyuskan..
buang yg keruh,amk yg jernih..
haa,byu nie time aya,aku smpat jmpa member klas aku time form 5,aiza..
dia stdy kt UIA skrg..
dh lma aku xjmpa dia since abes SPM dlu..
dia amk aku ngan keta then aku g braya kt umah dia..
pa2 pun yindu kt ampa suma..
hope prsahabatan kta tetap brkekalan smpai bla2..

TIME FORM 6

time form 6 mmg best n enjoy sgt..
member2 mmg happening gla..
hehee..
mcm2 menda krek depa create..
hehe..
mcm2 title da dlm klas aku..
let's start ngan yg trtinggi..

AKU:mahaguru/maini(pngkat plg tggi nie)ahahaa..
NAZI:sifu(kiah bee)..soyi nazi..hehe..
NORA:mak bee..plg legend..ahahaa..jgn myah erk..hehehehee..
NADRAH:peah bee..nie merangkap mak menakan ceq yg plg muda..ahahaa..
SHU:aci combee..hehehe..sure kecoh klw kmpul rmai2..hehe..
DAYAH(BEBE):mehran..klw cter bab mkn serahkn kt dia erk..hehe..
HAJJAR:joyah bee..hehee..
SRIS:jambee..ahaha..plg kecoh skali dlm klas..sure sunyi klw xdk dia..hehehe..

so nie laa bebudak pmpuan klas aku yg plg happening..
yindu laa kt ampa suma..
t cuti sem nie leh laa wt reunion erk..
soyi laa aya byu nie cuti kejap sgt so xdpt jmpa..huuhuu..
  • klw nk dptkn info,sure aku rujuk kt sifu.sifu nie luas pngetahuan kit..hehe..
  • klw nk wt idea yg gla2 n krek,hmm cnfirm laa shu yg akn plan..hehe..
  • klw nk stdy n stayback sma2 n bncang mcm2 pkara,mst laa ngan peah..
  • klw nk cter psal mkn sure mehran laa yg jd bahan rujukan..hehee..
  • klw nk rasa jd kaunselor n create sajak,mst nora yg jd client setia..
  • klw yasa sunyi,mst tingat kt sris yg kecoh ngan cter2 lwk dia..hehee.. 
yindu laa kt ampa suma..
hope ampa suma xlupa kt nadiah erk..
joh d mta tp ttp dekat d ati..
miss n luv all of u...(^_^)

2 comments:

  1. Waaa...Terharu-terharu...Macam nak menitis air mata...Awat la wat ayat sedih sangat...Huhuhu...Hahahahahaha

    ReplyDelete
  2. hehehe..
    nie luahan 2lus ikhlas daripada sanubari tau..
    ceywah..hehee..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails