bUaT uKhTi MuSLiMaH sEjAti...(^_^)

MeRe NaAm....

"Org yg mmulakn mberi salam adalah trlpas drpd sfat smbong dan takbur"




Thursday, October 1, 2009

pYar,IsHq AuR mOhAbBaT(CINTA)..hehe..



  CiNTA

ada apa ngan cnta erk??
kdg2 manusia trlalu asyk ngan cinta duniawi semata smpai lupa pada cinta kta pada Khaliq(pencipta)..
cinta 2 xsalah sebenarnya..
even Islam pun menggalakkn umatnya berkasih syg antara 1 sama len tp mestilah mengamalkn batas2 pergaulan dalam islam..
cinta 2 sebenarnya indah klw kta sandarkn segala2nya untuk dapatkn keredhaan ALLAH..
aku susah sgt nk jatuh cinta..
maybe sebab aku trlalu brhati2 n susah nk prcya kt org..
xdpt dinafikan yg aku sometimes prejudis kit bab cinta nie..
actually aku brsyukur ALLAH xbg aku brcnta g..
org brcnta nie iman kna kuat..
ati jgn goyah..
pndirian mst teguh..
kna pndai kawal nafsu n bkn dikawal oleh nafsu..
nauzubillah..
aku pun mcm prempuan len gk yg ska disayangi..
tp aku mengharap seorg ADAM yg ALLAH cipta specel hnya tuk aku..
yg dia akn ckp akulah tulang rusuk dia yg ilang 2..
n akn tima kelebihan n kekurangan aku seadanya..
aku tau n prcya yg ALLAH dh cipta seseorg tuk aku..
tp cuma aku ja yg still xtau sapa n ktna org 2..
maybe someone yg aku xpnah knal or seseorg yg aku dh lma knal tp cuma msg2 yg xsedar g..
maybe xsmpai seru g kot..hehe..
apa2 pun,kjarlah cita2 sebelum cinta..
kerana kita akn dapat cinta selepas mengejar cita2..
insya ALLAH....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails