bUaT uKhTi MuSLiMaH sEjAti...(^_^)

MeRe NaAm....

"Org yg mmulakn mberi salam adalah trlpas drpd sfat smbong dan takbur"




Sunday, January 3, 2010

Stoyi Moyi Time Cuti Sem..Hehee...

Assalamualaikum…

Soyi sesangat coz agak lma menghilangkan dyi..*kat blog ja laa kot..hehee..*
Aku xonline coz da masalah teknikal kit..*alasan ni agak2 leh guna lg x??ahaha..*
Anyway sepanjang cuti sem kali nie da macam2 perkara yang berlaku..
Da banyak yang hapy and da gak yang xbrapa best laa..
Besa laa 2 kan..
Adat kehidupan..
Langit xselalunya cerah n laut mana xbergelora rite??
Haa, dah mula dah ngan ayat2 puitis dia..hehehee..
So, sebelum aku create ayat yang lg power, better aku stoyi kit fasal cuti kali nie..hehee..
Hmm, cuti bulan November baru nie xda menda yang happening sangat laa coz aku dok umah ja rasanya..
Tapi bila masuk Disember ja, da macam2 menda laa yang berlaku..
Xsangka plak bila nak dekat abes cuti baru aku involve ngan macam2 program..
Especially Reunion………
Da macam2 type reunion cuti kali nie..
Reunion ngan bebudak sek rendah until menengah n reunion ngan bebudak form 6 xterkecuali gak..
And of course laa reunion nie suma pada ayi2 yang berbeza..hehehe…
So aku antara orang yang plg buzy laa bulan Disember nie..hehehee..
Nanti aku sertakan beberapa pic yang sempat kawan2 aku snap time reunion ayi 2..
Cuma reunion ngan bebudak sek rendah yang aku xsempat nak amik daripada shidah g..
T laa erk aku update pic fasal reunion 2 k..
T aku stoyi stiap pic yang aku update nie..
Supaya korang xlaa blur sgt bla tgk pic nie t..hehehee…
And sebelum aku lupa, aku nak wish Selamat Bertunang kat classmate aku time form 4&5..
“Selamat bertunang erk Pat”..
Atau nama sebenarnya, Nor Padzhilah..Hope ejaan nama nie btol laa..hehee..
Skarang nie dia dah jadi cikgu@ustazah kat salah sebuah sekolah agama swasta kat Penang pas abes belajar kat kolej kat Masjid Negeri 2..
Aku tumpang hapy tuk dia n family..
Alhamdulillah dia dah jumpa jodoh yang ALLAH takdirkan tuk dia..
ADAM tuk HAWAnya..Amin..
Soyi erk coz nadiah xdpt g umah pat coz ayi 2 nadiah tman mak cik g kenduyi umah kawan dia..
Nyway thanx coz pat memahami..
Bila aku nak bertunang??
Aku lmbat g kot..
Study pun xabes g nie..
Hehehee..
Wallahualam..
Xsedia g rasanya..
Or maybe lbh tepat g, still xsampai seru g kot..hehee..
Actually time reunion baru2 nie baru aku dapat tau yang banyak gak antara member2 aku yang dah bertunang n da gak yang dah kahwin..
Cter dah basi tp aku baru ja dapat tau..
Nak wt cmna kn, dh aku xda kat Penang time 2..hehehe…
So aku tumpang hapy ngan kebahagiaan kawan2 aku..
Semoga bahagia dunia akhirat..
Insya ALLAH.. Bi iz nillah..Amin ya rabbal alamin..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails