bUaT uKhTi MuSLiMaH sEjAti...(^_^)

MeRe NaAm....

"Org yg mmulakn mberi salam adalah trlpas drpd sfat smbong dan takbur"




Sunday, January 3, 2010

Men Bowling Kat Penang Bowl........

Assalamualaikum..

Kali nie aku nak stoyi fasal reunion ngan bebudak form 6..
Reunion nie brtarikh 25/12/09..
Soyi sesangat coz lmbt kit update pasal nie..
Baru brkesempatan laa katakan..hehehee..
Mehran yang arrange reunion nie..
Ooppss soyi,2 nama comersial yg kitaorg bagi kat bebe or nama sbnarnya ct nur hidayah..hehehee..
Reunion nie bertempat di Penang Bowl..
Dh nma pun Penang Bowl so aktivitinya mstilah men bowling kn..hehee..

Dh lma xmen bowling since abes form 6 dlu.
Xtau laa skill 2 still da or bola 2 msuk longkang laa jwbnya.hehe..
Dlu aku n classmate aku suma msuk Kelab Bowling time form 6..
2 yang wt reunion pun kt c2 gk..
Maybe nk kenang blk saat2 kt form 6 dlu kot..hehehee..
Reunion nie quite best gak laa..
Dh byk kali actually bebe arrange tp alhamdulillah at last suma dpt join gk..

Rasanya dh 3 kali bebe arrange tp aku xleh join sebelumnya coz da hal kit..
Pas2 xjd reunion 2 coz aku dgr byk gk yg cm aku xdpt join gk..
Maklum laa, cuti nie aku buzy gk laa..hehehe..
Tp berkat usaha bebe yg xputus asa, akhrnya suma free ayi 2 n dpt join reunion kali nie..yeyeh..hehee..
Alhamdulillah…………….
So, as usual kt bwh nie antara pic yg berjaya ktaorg snap ayi 2..


B4 men bowling nie..
Take time tuk posing wt kenangan..hehee..


Posing kit2 dh..

Jgn lwn tauke erk..hehee..




Nora n me..



Haa....yoo,whatz up..hehee..

Rap ala Muslimah nie..hehee..



Nadrah n myself..
Pas men bowling..hehee...



Posing ngan bowling..hehee..



Posing smentara tggu giliran men bowling..heheheee...



Nie member2 form 6 yg happening..
Caya laa..ahaha...


Nie pun member2 form 6 gk..
Time reunion baru leh kumpul reramai setelah lma gk xjmpa diorang nie..

P/S:  Thanx kt Bebe(dayah) yg arrange reunion nie..
         And thanx gk coz sudi tmpangkn nadiah n nadrah ayi 2..
         Hapy sesangat dpt jmpa member lma..
         Hope korang pun hapy gk erk...
         Wish all of u gud luck n all daa best in ur life..ChaiyoOok2!!!(^_^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails