bUaT uKhTi MuSLiMaH sEjAti...(^_^)

MeRe NaAm....

"Org yg mmulakn mberi salam adalah trlpas drpd sfat smbong dan takbur"




Sunday, January 3, 2010

MaJLiS HiMpUnAn MaHaSisWa PuLau PiNaNg.....



Assalamualaikum..
Nie ialah mjlis himpunan mahasiswa Pulau Pinang cam yang tertera dalam banner kat pic d atas nie..
Suma siswa-siswi dijemput hadir memeriahkan suasana n berkongsi idea..
Actually peah(nadrah) yang inform kt aku n member2 yang len psal event nie..
Peah ckp dia just tlg cyi ahli tuk member dia laa..
So alang2 kitaorg ngah cuti, so pa salahnya kn klw join skali event 2..
Event 2 bertarikh 22/12/09 bersamaan ayi selasa..
Event nie kra cam reunion gak laa coz sejak cuti sem nie, baru aku jmpa member2 f5 n f6..
Nyway thanx kat Z (zakirah) coz sudi bawak aku,peah,miza n rohainy g event nie..
Kitaorang g ngan keta Z laa..
So kt event nie aku jmpa banyak org laa..
Best gk coz dpt spent masa time dinner 2 ngan member2 lma..
And xsuma yang kita rancang 2 akn berjalan ngan lancar kn..
Kta merancang, ALLAH menentukan..
Hmm, da gak laa menda xbest ayi 2..
Malas nak ngat blk..
Yang pnting kta kna slalu bersangka baik kt org..
Sabar3..
2 key words yg plg pntg dlm khdpn seharian aku..
Tp aku hapy laa time dinner 2..
Perkara2 remeh temeh cm 2 xleh menjejaskan mood aku yg hapy malam 2..hehehee..
Actually tiap2 ayi pun aku hapy ja kot..
Hehehee..Kalau sedih pun aku akan usaha tuk hapy gk..hehee..
Yang pntg xkra la kta hapy or sdih, sumanya kmbali pd Ya Rab..ALLAH (S.W.T)..Klw kta hapy,2 kra ujian tuk kta sma da kta still ngat kt ALLAH or x..
Klw kta sedih or da masalah,2 kra cam kifarah tuk dosa2 terdahulu..
Wallahualam..
Sentiasa doa n tawakal spy kta memperoleh yg trbaik..
Insya ALLAH..
So, kt bwh nie antara pic yg smpat di snap time dinner ayi 2..Hehehee..
Memang happening laa meja ktaorg..
Paling happening kot..
Maklum laa,dh lma xjmpa..
Cam jejak kasih laa..
Suma pot..pet..pot..pet stoyi moyi..hehehee..


                                      Btol2 dpn pintu masuk dewan masyarakat penyayang…

                              Dari kiri: Nazi, aku, nora, miza, Z(zakirah),rohainy, n peah (nadrah)..


Sebelum masuk dewan..hehee..
Time baru sampai nie..hehee..



Nora, nazi n myself…



Peah n me..hehehee..


Kat meja makan..

Suma muka lapar nie kecuali aku..hehehee..



And 2rang nie bodyguard laa..
yg kiri usop n kanan zaher..

Rasa cam anak datuk plak tetiba coz da bodyguard..hehehee..
Gurau ja k..hehee..
Berangan jap..hehee..
Astagfirullahalazim..istighfar cpt nadiah..
Actually nie bdk2 form 6 time kat Munsyi dlu..
Nadrah laa beria2 nak amik pic nie..
Hye, peah2..hehee..
Nadrah jemput diorang gk time dinner nie..
Tetiba tingat plak statement nadrah kat zaher time dinner 2 bla tgk pic nie..
Nadrah: Zaher, hang nmpk cam YB laa malam nie..hehehee…
Aku rasa nak gelak plak bila nadrah cakap cam2..ahahaha..
Nadrah2..hehee..
Alaa, bla g nk gurau2 kn..
Dh lma xjmpa so time nie laa pun nk bergurau ngan member2..hehehee..

P/S:  Sonok dpt jmpa kengkawan coz dh lma xjmpa gk..
        Hope remember me always k..
        Bersahabat kerana ALLAH..
        "..Kerana ilmu kita bertemu..
            Kerana ilmu perkenalan ukhwah terjalin..
            Kerana cita-cita perpisahan terjadi..
            Kerana persahabatan Lillahi Taala, ia akan berkekalan dan diredhai..."
         Insya ALLAH...(^_^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails