bUaT uKhTi MuSLiMaH sEjAti...(^_^)

MeRe NaAm....

"Org yg mmulakn mberi salam adalah trlpas drpd sfat smbong dan takbur"




Tuesday, January 5, 2010

Ngah Cyi iLham..Kena Masuk Pertandingan Deklamasi Sajak..Huuhuuu...

Assalamualaikum..
Di saat dan waktu nie, suma ngah tdo nyenyak dibuai mimpi nan indah..
Tapi aku sorang ja kot yg xtdo g..
Ngah cyi idea tuk create sajak yg akan aku deklamasikan nanti..
Ayi ahad nie dh kna submit kt lecturer..
Td time kelas lecturer aku da inform pasal pertandingan 2 n tnya sapa yg brminat or brbakat..
Then bebudak kelas aku trus suggest nma aku..
Aku trkejut gk..Hehehee..
Maybe coz diorang tau aku mmg ska create sajak n puisi nie suma so diorang trus soh aku join..
Tanpa brfikir pnjang aku pun trus setuju jaa..
Actually rindu sesangat nk deklamasi sajak..
Hehehee..
Last aku perform deklamasi sajak time form 6..
Pidato pun aku last perform time form 6..
So a bit excited now..Hehehee..
Tp rite now fikiran aku xleh brfungsi ngan baik tuk hasilkn sajak yg brmutu tinggi cam selalu..*cey3,pasan sendiyi tetiba..ahahaha..actually ngah bg semangat kt dyi sndyi..hehehee..*
Maybe fasal aku ngah ngantok kot skrg nie..
Mmg laa ngantok maini oOi..
Skrg dh kul 3.10a.m. tau x??Isk3..hehehe..

So aku mintak dyi dlu erk..
Dh ngantok sesanagt nie..
Esok da klas kul 10.15 a.m.
Nk bgn sbuh g..
So bye..
Tata..titi..tutuu..Hehehee..
Gud nite..
And don't 4get,wish me luck k..
Assalamualaikum...

2 comments:

Related Posts with Thumbnails