bUaT uKhTi MuSLiMaH sEjAti...(^_^)

MeRe NaAm....

"Org yg mmulakn mberi salam adalah trlpas drpd sfat smbong dan takbur"




Thursday, July 7, 2011

TERKENANG ----->Zaman Muda2 d UiTM Dungun{Time Diploma}

~Pic zaman muda dahulukala..hehee... :P
Bajet cover album kot??!!(JANGAN KETAWA!!!) ahakzZ.. :P
Pic nie diambil time saya baru masuk diploma di UiTM..Time part 1 nie...(^_^)


...بِسْــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

..السلام عليكم و رحمة الله و بركاته 


Saya merindui zaman diploma..Sangat seyes di sini.. :(
Hmm, ada satu lagu klasik yang saya ingat..
Maybe sesuai ngan entry pada kali ini..
So testing2..ahakzz..:P

"Terkenang semasa dulu, hatiku merasa rindu..Mungkinkah dapat bertemu..." Nananaanaa/Lalalalalaa~Selebihnya saya xberapa ingat dah..heheee...(^_^)

Kenangan sewaktu diploma sangat2 laa best dan tak mungkin saya lupakan sampai bila2..insya ALLAH..
Semasa diploma laa saya belajar erti berdikari..
Sahabat laa menjadi ahli keluarga pada masa nie kn..
Bagi sesiapa yang pernah tinggal di asrama pasti mengerti bahawa sahabat memainkan peranan yang sangat penting di waktu ini..
Bayangkan anda berjauhan dengan keluarga..
So keluarga anda di waktu itu tentunya para sahabat...
Saya mempunyai sebuah keluarga yang besar ketika di UiTM Dungun..
Semua bebudak kelas merupakan teman rapat..
Saling memerlukan dan saling membantu antara satu sama lain..
Bagaikan sebuah keluarga bahagia..
Mana tak nya, pergi kelas sekali, Buat assignment sama-sama..Berkongsi makanan juga tidak ketinggalan..
Macam pepatah bebudak zaman sekarang laa kan.."Sharing is caring, caring is loving.."..Tak gitu???hehee...
Perkara ini semua mengeratkan lagi persahabatan dan ukhwah sesama kami.. 
Namun, perpisahan itu terjadi juga apabila saya mendapat tawaran untuk continue ke peringkat degree...
Berat hati sebenarnya untuk berpisah dengan mereka yang saya anggap seperti adik-adik dan family sendiri..
Tapi mungkin ada hikmah di sebalik apa yang berlaku..
Insya ALLAH kita akan dipertemukan suatu hari nanti adik-adikku..
Diri ini tidak pernah melupakan kalian..
Kalian punya tempat di suatu sudut istimewa dalam hati akak..
Harap adik-adik akak success slalu, di dunia mahupun akhirat..Insya ALLAH..Biiznillah..


~Saya yang memakai skirt itam labuh itu..(^_^)
Mereka begitu sonok berada di atas batu..
Saya tiada kelebihan dalam panjat memanjat seperti mereka.. :(
Nie time part 1 juga..
Pic di ambil di Pantai Teluk Gadung betol2 bertentangan dengan UiTM Dungun..
Saya merindui kalian...............................

~Saya hanya boleh berposing sambil bersandar kat batu tue jaa.. 
Ikut pesanan mama...(^_^)
BAIK!!!!~versi Shin Chan..Heheee... :P


P/S: Sebenarnya ada banyak lagik gambar kenangan saya semasa diploma..Rasanya time dip lagi banyak kot kitaorang bergambar..Cuma time degree yang xberapa banyak sangat..Life degree leh kata agak buzy..Degree best tapi best lagik diploma..Saya pasti ramai yang bersetuju dengan apa yang saya katakan..Sempat upload tiga pic saja tuk entry kali nie dek kerana line yang sangat laa alkelembapan di situ..Tapi takpa..Sabar2..Sabar tue sebahagian dari iman kan..kan..:)
Insya ALLAH kalau panjang umur dan line elok saya akan buat entry mengenai sahabat2 versi degree plak..Jangan tacing2 erk..TAK kira sahabat sekolah,diploma mahupun degree, anda semua tetap di hati saya..Insya ALLAH sahabat selamanya....(^_^)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails