bUaT uKhTi MuSLiMaH sEjAti...(^_^)

MeRe NaAm....

"Org yg mmulakn mberi salam adalah trlpas drpd sfat smbong dan takbur"




Monday, June 13, 2011

SeLaMaT pEnGaNTiN bArU sHiRa...(^_^)


~Pic nie dipinjam dari facebook Shira...(^_^)
*Selamat Pengantin Baru..Semoga bahagia selalu dan kekal hingga ke akhir hayat..insya ALLAH..Biiznillah...:)


...بِسْــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

..السلام عليكم و رحمة الله و بركاته 


Merujuk kepada tajuk yang tertera di atas, dengan ini, saya berbesar hati mengucapkan "SELAMAT PENGANTIN BARU" kepada sahabat saya Shira Shaik Ramlai bersama pasangan beliau Ariffuddin Md Yusop~baru jap td rujuk kat facebook shira nama suami beliau..heheee... :P

Sebenar dan sebetulnya, kenduri kahwin beliau adalah pada 21 May 2011..Tapi disebabkan line broadband yang agak teruk, saya terpaksalah mengextendkan untuk mengupdate entry ini..Harap maklum..

Owh, satu lagi sahabat saya telah membina masjid..Alhamdulillah:)..Saya???~Insya ALLAH pasti tiba saat dan ketikanya suatu masa nanti..............:):):)*Doakan saya!!! :-D

Secara jujurnya, saya amatlah happy apabila mendengar berita orang nak mendirikan masjid a.k.a KAHWIN nie..Sebabnya???

1st reason:  Cinta anda diberkati oleh ALLAH (S.W.T)
2nd reason:  Anda mengikut sunnah Rasulullah (S.W.T)
3rd reason:  Anda mendapat kekasih yang halal buat anda

~Reason selebihnya, sila tambah sendiri..hehee...:P

Di bawah merupakan pic yang sempat disnap oleh sahabat saya..Al-maklum laa, handpon mereka canggih2 jika dibandingkan dengan saya..Hik3...


 ~Bergambar dengan pengantin a.k.a sahabat saya semasa di sekolah menengah..Pernah sama kelas dengan beliau dari form 1 until form 3..*Amik berkat nie..heheeee..-Ok gurau ja, sila abaikan..:P


 ~Saya dan beliau lagi..Lepas rindu jap coz agak lama xjumpa beliau..Tup2 dah jadi isteri orang...:)


~Nie laa sahabat-sahabat saya yang hadir pada hari bahagia SHIRA..Yang sempat saya jumpa hanya mereka kerana saya datang bersama mereka..hehee--->Nadia Ahmad Ismail dan Dayah a.k.a Bebe..Nadia yang no 3 dari kiri..Di sebelah nadia 2 laa bebe..Saya tumpang kereta nadia mail...:)


~Kami bergambar bersama Kedua Mempelai@Raja Sehari laa kalau orang Melayu kata..Hehee..
Yang berbaju oren 2 juga merupakan sahabat saya..Pic di atas adalah ehsan dari beliau..heheeeee..Sebab 2 beliau tiada dalam pic di atas kerana mengambil gambar saya dan yang lain..Thanx Zulaiza...:)



P/S: Saya juga ingin mengambil kesempatan ini mengucapkan Selamat Pengantin Baru kepada sahabat saya, Ustaz Adam dan pasangan beliau yang bakal menamatkan zaman bujang pada June ini..Terima kasih kerana menjemput saya dan family..Maaf saya tidak dapat menghadirkan diri kerana masalah transport..Semoga bahagia hingga ke akhir hayat naa ustaz..insya ALLAH...:)


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails