bUaT uKhTi MuSLiMaH sEjAti...(^_^)

MeRe NaAm....

"Org yg mmulakn mberi salam adalah trlpas drpd sfat smbong dan takbur"




Tuesday, June 14, 2011

Melawat Si Comel Iffah, Puteri kepada sahabat baik saya--->Fadhillah Tamimi


...بِسْــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم

..السلام عليكم و رحمة الله و بركاته 



 ~Saya mendukung Si Comel Iffah..
*Time nie memang teruja..Happy sangat dapat dukung baby Iffah..Puteri sulung kesayangan sahabat baik saya > Fadhillah Tamimi..


Seperti yang anda sedia maklum, saya pernah menguar-uarkan tentang sahabat baik saya ini yang selamat menimang cahaya mata sulungnya, seorang baby gurl pada 3 Mei 2011 yang lalu..

Ahad yang lepas saya sempat melawat beliau di kediaman ibunya kerana beliau menghabiskan pantang di rumah ibunya..~Ayat begitu skema ala2 jawab exam gitu..Hehe..

Sebenarnya kawan-kawan yang lain kebanyakannya telah melawat beliau lebih awal dari saya kerana time tue saya tak cuti lagi..Kalau xsalah saya, time minggu final exam rasanya..

Saya frust ok time 2..Ya laa, kalau boleh saya memang nak ada bersama beliau berkongsi saat yang penting buat beliau..
Tapi apakan daya, masa mencemburui kita..~Aik, tetiba plak kn..heheee..

So, dengan tidak membuang masa~Cey3..:P, Saya pun membuat keputusan muktamad untuk melawat beliau dan babynya pada hari Ahad yang lalu..Kelmarin laa senang cerita kan..Hehee..

Seronok sebenarnya bila tengok sahabat-sahabat seangkatan saya telah menamatkan zaman bujang mereka..Tak sangka kn, tup2 dah jadi isteri merangkap ibu pulak tue.. 

Memang cepat masa berlalu..Rasanya baru semalam kita berpisah dan membawa haluan masing-masing selepas habis SPM..

Tahniah yaa pat..Nadiah tumpang gembira..

Bila pegang baby orang lain, tetiba angan-angan jap kalau pegang anak sendiri..Hehee..

Perasaan menjadi seoarang ibu amatlah istimewa skali..Saya pasti setiap ibu di muka bumi ALLAH ini mengharapkan dan mendoakan yang terbaik untuk anak masing-masing..

Rasanya selepas pat menimang cahaya mata, saya pasti akan mendengar berita baik yang sama dari rakan-rakan lain yang juga telah bergelar isteri..

Saya sempat mintak izin dari pat untuk merakamkan saat indah saya mendukung baby Iffah..
Di bawah antara pic yang sempat pat snap untuk saya dan Si Comel Iffah..


~Si Comel Iffah terlelap ketika pic nie diambil..Comel sangat kn..kn..kn..:):):)



~Peluk cium aunty nad tuk Si Comel Iffah...(^_^)

 


P/S:  Thanx tuk pic2 nie erk pat..Iffah comel cam pat gk..Maklum laa, Like Umi like Iffah kan..Mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi..Tak gitu??Ahakz..Tapi kuah boleh gak tumpah di atas roti canai..Heheee..~Aik, apa kaitan ngan roti canai nie..Sila abaikan..Heheeee...zZzzzZZ... :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails